Nagy Csaba's blog

Olvass rólam, vagy a zenéről!!!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

HTML

Üdv Olvasó!

2010.02.04. 00:52 | CsaCso | Szólj hozzá!

Üdvözöllek Olvasó!

 Mint látod ez az első bejegyzésem. Hosszas latolgatás után szántam rá magam erre a blogozásra. Előre láthatóan nem fogok túl sok időt írogatással tölteni, de még semmi sem biztos.

Magamról azt írnám, hogy rendkívül sokoldalú vagyok, de elítélem a megjátszást. Megvetem továbbá a hippiket, kétszínűeket, a hivatásos bohócokat és a konformistákat. Kedvelt elfoglaltságaim a gitározás, olvasás, rádió műsorgyártás, nomeg próbákra járni és alkohol segítégével lazítani. Jelenleg nincsen barátnőm, Sopron kisváros és én már régóta kicsapongó életet élek, hihetetlennek tűnik, de ebből a csajozási stílusból is elege lehet az embernek néha, szorult helyzetben nem számíthatsz akármelyik ágyasodra. Te is szeretsz olykor hátat fordítani a nagyvilágnak és egy kis időt a sajátodban tölteni. Az én világomat a zene tarja össze, nem egészen 4 éve. Apám elfeledett gitárját megtaláltam a padlásunkon és kitettem "csajmágnesnek" a szobámba. Teltek a hónapok és egyszer a kezem ügyébe került egy kezdő gitároktató füzet, gondoltam végigpörgetem. Ahogy rákaptam a zenélés ízére, egyre inkább hajtani kezdett egy együttes felé, na de erről később. Azelőtt rajzolással vezettem le a feszültséget. Egészen addig jutottam, hogy kiállították egy-két rajzomat, ennyi nekem elég is volt. Ez az új zeneőrületem belesodort a metál stílusba. Ennek révén sok érdekes emberrel ismerkedtem meg, sok ingyenpiát ittam és rengeteg névtelen lánnyal kerültem össze. :P  

Kezdetnek legyen ennyi elég Nagy Csabáról...

A bejegyzés trackback címe:

https://thenagycsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr981728275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása